Werkwijze
HORLOGE AAN
Meldt uw horloge altijd aan, ook als u het horloge langs komt brengen. Alle gegevens zijn dan bekend voor een soepele communicatie. Na het aanmelden ontvangt u een bevestigings-e-mail met uw reparatiecode.
Meldt uw horloge altijd aan, ook als u het horloge langs komt brengen. Alle gegevens zijn dan bekend voor een soepele communicatie. Na het aanmelden ontvangt u een bevestigings-e-mail met uw reparatiecode.
Zorg dat uw horloge goed verpakt is en voeg altijd de bevestigingsmail bij het horloge. U draagt zelf zorg voor de verzendkosten, ook in geval van reparaties waar wij voor de leveranciers garanties voor verlenen.
U kunt ook het horloge langs brengen tijdens kantooruren. Klik hier voor onze contactgegevens.
Heeft u het horloge naar ons opgestuurd? Dan krijgt u een bericht van ons zodra wij het horloge hebben ontvangen. Als u het horloge bij ons langs brengt, dan krijgt u ook via de mail een ontvangstbevestiging.
Eén van de horlogemakers zal het horloge onderzoeken en vaststellen welke onderdelen en reparatie-werkzaamheden nodig zijn voor de reparatie van het horloge. Daarna bekijken wij de beschikbaarheid van onderdelen en volgt de calculatie voor de reparatie. Wij versturen de prijsopgaaf via mail naar u.
U kunt binnen 5 werkdagen een prijsopgaaf verwachten, mits wij afhankelijk zijn van informatie van derde.
In de mail ontvangt u de opsomming van werkzaamheden plus de daarbij behorende kosten. Via de link in de mail kunt u de prijsopgaaf goedkeuren. Na goedkeuring ontvangt u automatisch een factuur. Zodra de betaling van de factuur is ontvangen, zullen wij de reparatie in behandeling nemen/starten.
Mocht u niet akkoord gaan met de prijsopgaaf, dan kunt u het horloge weer bij ons ophalen. Wij kunnen het horloge ook via pakketdienst naar u terug sturen, wij reken hiervoor € 15,00 verzend- en verpakkingskosten.
Na ontvangst van de betaling, verzamelen wij de benodigde onderdelen. Standaard onderdelen hebben wij op voorraad, specifieke onderdelen bestellen wij bij het merk zelf. Wij werken uitsluitend met originele onderdelen. Ervaring leert dat 90% van de onderdelen binnen twee weken binnen zijn.
Zodra alle benodigde onderdelen aanwezig zijn, start binnen enkele werkdagen een van onze de horlogemaker met de reparatie.
Nadat de reparatie is uitgevoerd, wordt het horloge grondig gecontroleerd en getest. Automatische uurwerken worden op een molen geplaatst en enkele dagen getest en eventueel bijgesteld. We controleren desgevraagd ook op de waterdichtheid van uw horloge.
Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen om te overleggen over het retourneren van uw horloge. Wij kunnen een afspraak maken wanneer wij het horloge via de pakketdienst naar u versturen of op welke dag u het horloge wenst te komen ophalen.